Puder L`Oreal True Match Rose Ivory

-49% na kolorówkę w Rossmannie to niezwykle atrakcyjna promocja, jednak zazwyczaj nie mam potrzeby z niej skorzystać. Tym razem było jednak trochę inaczej. Skończył mi się puder matujący Golden Rose, a wyspa tej marki znajduje się w centrum handlowym na obrzeżach miasta. Nie zamierzałam do niego jechać, więc postanowiłam znaleźć godnego następcę w Rossmannie. Wybór padł na puder L`Oreal True Match Rose Ivory, który uchodzi za swego rodzaju legendę. Czy ów kosmetyk przypadł mi do gustu?

loreal true match puder




Puder L`Oreal True Match Rose Ivory – kolor

Dobór odpowiedniego odcienia pudru to dla mnie zawsze nie lada wyzwanie. Po pierwsze, mam bardzo bladą karnację wpadającą w różową tonację. Po drugie, wiele pudrów oksyduje na mojej skórze, po czym po godzinie wyglądam jak dorodna pomarańcza. Po trzecie, światło w drogerii bywa zwodnicze. Po czwarte, testery w drogeriach są niepodpisane, przez co nie wiem, czy to, co właśnie wypróbowałam na skórze i wydaje się odpowiednie, to ten czy tamten puder. Postanowiłam jednak zaryzykować i kupić puder L`Oreal True Match Rose Ivory. Wybór okazał się na szczęście trafny. Puder charakteryzuje się jasnym, różowym odcieniem. Idealnie współgra z moją karnacją i nie odcina się od szyi. Ten odcień mogę z czystym sumieniem polecić bladolicym. Wreszcie znalazłam drogeryjny, łatwo dostępny kosmetyk, który jest naprawdę jasny.

puder loreal true match
Zdjęcie wykonane przez Magdalenę Kręcidło https://www.instagram.com/KreciMagd/

Matowienie

Muszę przyznać, że puder L`Oreal True Match Rose Ivory okazał się godnym następcą pudru matującego Golden Rose. Obydwa kosmetyki świetnie trzymają strefę T w ryzach. Wprawdzie trwa to tylko kilka godzin, ale efekt ten w pełni mnie zadowala. Już dawno przestałam wierzyć w to, że znajdę cudowny kosmetyk, który zmatuje moją kapryśną cerę na cały dzień. W ciągu dnia, zwłaszcza gdy jest upalnie, muszę dokonywać poprawek. Na szczęście nie jest to szczególnie uciążliwe. Puder L`Oreal True Match Rose Ivory jest prasowany, dzięki czemu mogę nosić go w torebce. Poza tym został wyposażony w niewielki puszek do aplikacji kosmetyku i lusterko. Puder matujący L`Oreal jest kosmetykiem, który najdłużej utrzymuje moją strefę T matową.

puder loreal true match rose ivory

Pigmentacja

Puder L`Oreal True Match Rose Ivory jest kosmetykiem o średniej pigmentacji. Delikatnie wyrównuje koloryt skóry, ukrywa drobne niedoskonałości i zaczerwienienia, ale nie tworzy efektu maski. Po jego aplikacji twarz wygląda naturalnie. To niewątpliwie zasługa procesu mikronizacji, puder jest bardzo drobno zmielony, przez co praktycznie stapia się ze skórą. Na korzyść zaliczyć można także fakt, iż wygładza skórę dzięki zawartości silikonów, które moja twarz uwielbia.

lorel true match rose ivory

Trwałość

Puder L`Oreal True Match Rose Ivory dość dobrze matuje twarz, ale po 5 godzinach konieczne są poprawki. Na ogół wystarczy tylko oprószyć strefę T. Na szczęście puder się nie warzy i nie tworzy ciasta, gdy dokładam jego kolejną warstwę. Jest zupełnym przeciwieństwem matującego pudru Paese z dodatkiem oleju arganowego. Ten gagatek ciągle warzył się na twarzy, a gdy ścierałam go chusteczką i próbowałam nałożyć od nowa, efekt był tragiczny.
loreal puder


Podkreślanie suchych skórek i włosków

Puder L`Oreal True Match Rose Ivory w moim przypadku nie podkreśla suchych skórek, nie osadza się też na włoskach. Słyszałam jednak od Agaty, że u niej ten problem występował, dlatego też nie była zadowolona z jego działania. Ja na pewno sięgnę po kolejne opakowanie, ponieważ kosmetyk okazał się fenomenalny.

Wpływ na stan cery

Do nowych pudrów podchodzę z dużą nieufnością. Obawiam się bowiem, że przyczynią się do pogorszenia stanu cery. Na szczęście puder L`Oreal True Match nie spowodował wysypu pryszczy i zaskórników. Omawiany kosmetyk nie wysusza też skóry. Jestem z niego naprawdę zadowolona i uważam, że zasługuje na mocną 5:)

puder loreal

Wydajność

Gdybym miała się do czegoś przyczepić, to byłaby to wydajność pudru L`Oreal True Match. Niestety, po 3 tygodniach codziennego stosowania zużyłam już większość produktu i podejrzewam, że po wypłacie będę musiała ponownie udać się do drogerii na zakupy. Kosmetyk jest bardzo miękki, przez co jednorazowo nabiera się go dość sporo.

Opakowanie

Puder L`Oreal znajduje się w plastikowym opakowaniu z przeźroczystym wieczkiem. Napisy na opakowaniu się nie ścierają. Puder nie otwiera się też w torebce, co sprawdziłam, zabierając go ze sobą do pracy.

Cena i dostępność

Puder L`Oreal True Match kosztuje ok. 60 zł, na promocji zapłaciłam za niego 30 zł. Znajdziemy go w Hebe, Rossmannie i Superpharmie.

karminowe.usta

14 komentarzy:

  1. Dawno temu miałam ten puder, ale był przeciętny, pamiętam, że zbytnio się nim nie zachwycałam, ale krzywdy mi nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego naprawdę zadowolona. Jest jasny, nie ciemnieje, wyrównuje koloryt skóry, ładnie matuje i jest bardzo drobno zmielony:)

      Usuń
  2. Nie przepadam za tą marką, więc raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za jej pielęgnacją, kolorówkę mają fajną:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podkładu nie miałam, od pewnego czasu w ogóle nie używam fluidów, wystarczy mi sam puder:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* To moja ulubiona szminka - czerwony ołówek do ust marki Inglot:)

      Usuń
  5. wygląda super, świetnie, że udało Ci się kupić go taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie jest dość drogi, więc warto polować na promocje:)

      Usuń
  6. ja mam ich puder z serii infallible 24 hr matte i nie jestem z niego zadowolona. u mnie bardzo się odznacza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten drugi puder i go nie używam, bo jest właśnie za ciemny, podkreśla pory i w ogóle mi nie odpowiada. Wolę True Match:)

      Usuń
  7. Nie mialam go, ale moim ulubiencem jest ryzowy puder transparentny z pierre rene :)
    Zapraszam do siebie: www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...