Zimowe nowości w drogeriach Rossmann

Uwielbiam marki własne drogerii Rossmann, spośród kosmetyków Alterra, Isana, Fusswohl oraz Wellness & Beauty udało mi się wyłowić parę perełek, do których chętnie powracam. Ze swojej strony w sposób szczególny polecam peeling do stóp Fusswohl. Już nie pamiętam, ile tubek udało mi się zużyć. Wspomniany scrub jest skuteczny, z jego pomocą wygładzimy stopy, ponadto przepięknie pachnie.  Dzisiaj przychodzę do Was, aby zaprezentować zimowe nowości w drogeriach Rossmann.


alterra olejek do ciała z piwonią i migdałami



Fusswohl intensywny krem do stóp  z mocznikiem i solą morską

To idealny kosmetyk dla mnie, naprawdę wypróbowałam wiele różnych specyfików, dlatego też mniej więcej wiem, co lubią moje stopy i dłonie. Tym czymś jest mocznik w wysokim stężeniu. Po jego użyciu skóra staje się gładka i miękka w dotyku. Miałam już kilka kremów do stóp Fussowohl, wszystkie świetnie nawilżały moje pięty, zatem cieszę się, że będzie mi dane wypróbować kolejny. To nie są drogie kosmetyki, a naprawdę potrafią zdziałać cuda. Za jakiś czas zdam Wam relację, jak Fusswohl intensywny krem do stóp  z mocznikiem i solą morską sprawdził się w sezonie zimowym. To jest najgorsza pora dla naszych nóg, bo nosimy zakryte obuwie i skarpetki.

fusswohl intensywny krem do stóp z mocznikiem i solą morską

fusswohl intensywny krem do stóp z mocznikiem i solą morską


Isana pianka pod prysznic Rose Dream

Pianka pod prysznic to dla mnie zupełnie nowy kosmetyk, nie miałam jeszcze przyjemności testować tej formuły. Zobaczymy, czy przekonam się do tej nietypowej konsystencji, do tej pory używałam wyłącznie żeli pod prysznic. Kto wie, może Isana pianka pod prysznic Rose Dream zrewolucjonizuje moje zwyczaje. Na pewno będzie pięknie pachnieć, jak zapewne wiecie, uwielbiam kosmetyki o różanej woni. Zatem obecność tego produktu w paczce z Rossmanna bardzo mnie ucieszyła.

isana pianka pod prysznic rose dream

Isana pianka pod prysznic Lemon Taste

Kosmetyki do kąpieli schodzą u mnie w ekspresowym tempie, dlatego cieszę się, że otrzymałam dwie pianki pod prysznic. Wersja różana sprawdzi się wieczorem, natomiast rano przyda mi się odrobina orzeźwienia. Isana pianka pod prysznic Lemon Taste ma szansę spisać się w tej roli. Co tu dużo mówić, z niecierpliwością czekam, aż o 7:05 będzie na tyle jasno, abym wstając do pracy, nie miała wrażenia, że ktoś wyrwał mnie z łóżka w środku nocy.

isana pianka pod prysznic lemon taste

Das Exquisite czekolada mleczna z kawałkami karmelizowanych orzechów makadamia

Na dziale spożywczym w Rossmannie przybywa smakowitych produktów. Ze swojej strony polecam bogatą ofertę win. Swego czasu upolowałam różowe wyprodukowane z truskawek, smakowało wyśmienicie. Das Exquisite czekolada mleczna z kawałkami karmelizowanych orzechów makadamia z pewnością pochłonę za jednym razem. Już tak mam, że jak nie jem słodyczy, bo nie mam ochoty, to smakołyki mogą stać tygodniami, ale jak mnie najdzie, to zjadam całą tabliczkę na raz.

Das Exquisite czekolada mleczna z karmelizowanymi migdałami


Genuss Plus migdały

Uwielbiam wszelkiego rodzaju orzechy, w tym migdały. Cieszę się, że w Rossmannie można kupić smaczne i zdrowe przekąski. Orzechy zjadam w ilościach hurtowych. Jak kupię cały worek pistacji, to pochłaniam je za jednym posiedzeniem. Migdałom Genuss Plus również nie wróżę długiego leżakowania w mojej szufladzie. One znikną w okamgnieniu.

Genuss Plus migdały

Isana serum do rzęs

W końcu trafiłam na odżywkę do rzęs charakteryzującą się normalnym składem. Odkąd bimatoprost stał się modny, ciężko znaleźć coś bez tej substancji. Ja jednak nie zamierzam ryzykować i robić eksperymentów na swoich oczach, ponieważ za bardzo cenię swój wzrok. Bimatoprost to lek na jaskrę, którego skutkiem ubocznym jest wydłużenie włosków. Isana serum do rzęs to kosmetyk, który chętnie wypróbuję, praktyczny pędzelek z pewnością ułatwi aplikację produktu.

Isana serum do rzęs

Isana serum do rzęs


Isana Cranberry Cupcake pielęgnująca pomadka do ust

Zimą moje wargi przeżywają istne katusze. Wietrzne, mroźne powietrze zdecydowanie im nie służy. W tak niesprzyjających warunkach atmosferycznych moje wargi stają się spierzchnięte, dlatego balsamy do ust schodzą u mnie w ilościach hurtowych. Isana Cranberry Cupcake pielęgnująca pomadka do ust wygląda obiecująco, ma przyzwoity skład, a czerwone zabarwienie sztyftu daje nadzieję na delikatną poświatę koloru na wargach.

Isana balsam do ust

Isana Almond Dream krem i maska do rąk

Isana udowodniła,  że można stworzyć naprawdę skuteczne kosmetyki multifunkcyjne, dlatego wierzę, że wyżej wspomniany produkt sprawdzi się w swojej podwójnej roli. Uwielbiam zapach migdałów, zatem jestem w siódmym niebie. Isana Almond Dream krem i maska do rąk z pewnością pójdzie w ruch jeszcze tej zimy. Obecnie używam innego kosmetyku, ale przy mojej delikatnej skórze  szybko sięgnie on dna.

Isana Almond Dream krem i maska do rąk

Alterra olejek do ciała piwonia i migdały

Alterra ma w swojej ofercie wiele świetnych kosmetyków o naturalnym składzie. Cieszę się, że oferta olejków poszerzyła się o produkt o kwiatowej woni. Lubię owocowe kosmetyki, ale piwonia to nie lada gratka. To jeden z moich ulubionych kwiatów, szkoda, że tak krótko kwitnie, a poza sezonem jedna sztuka kosztuje ponad 20 zł;/  Na szczęście Alterra olejek do ciała piwonia i migdały pozwoli mi dotrwać do końca maja, czyli czasu kwitnięcia tych aromatycznych kwiatów.


Alterra olejek do ciała z piwonią i migdałem


SinSkin paleta 16 cieni do powiek Warm Nude

Kosmetyki SinSkin zostały opracowane przez specjalistów z branży wizażu i są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann.  Nie jestem wprawdzie makijażystką, ale uwielbiam wszelkie paletki cieni. Uważam, że to bardziej praktyczne rozwiązanie od kupowania pojedynczych cieni. Na uwagę zasługuje fakt, że SinSkin paleta 16 cieni do powiek Warm Nude została wyprodukowana w Polsce.  Kolory bardzo mi odpowiadają, ponieważ dobrze czuję się w nudziakach. Beże, szarości i brązy to moje ulubione kolory w makijażu oczu. Tworzą one neutralne tło dla wyrazistych szminek, które są moją małą obsesją.

sinskin paletka cieni do powiek

Sinskin paletka cieni do powiek

Sinskin paletka cieni do powiek



Notka opublikowana automatycznie, na wszystkie komentarze odpowiem w wolnej chwili, gdy wrócę z urlopu:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nowości, na piankę z Isany już się skusiłam ;) Wcięło Ci kawałek tekstu "ponieważ za bardzo cenię swój wzroBimatoprost to lek na jaskrę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Piankę z Isany kupiłam i jestem rozczarowana ich sztucznością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Limonkowa pianka zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej odżywki do rzęs i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki, piękne cienie. Na piankę pod prysznic się nie skuszę, bo za szybko wychodzi, wolę coś bardziej ekonomicznego i ekologicznego, jeśli chodzi o odpady ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...