Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust


Szminki to moja mała słabostka, po prostu lubię ich używać, w każdej torebce mam przynajmniej jedną, a na ogół pięć, żeby móc się pomalować, uwzględniając kolor bluzki/sukienki. Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust zawitała do mnie tej wiosny. Jak oceniam jej właściwości? Czy stanie się jedną z moich ulubienic?

sephora insta lips desert trip szminka



Kolor

Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust utrzymana jest w odcieniu brudnego fioletu. Przypomina on trochę koktajl jagodowy. W ogóle nie przypuszczałam, że tak bardzo polubię tę szminkę. Ma niezbyt dobre wykończenie, jeśli chodzi o trwałość, ale kolor jest boski. Jagodowy fiolet pasuje do mojego typu urody, choć jest nieco brudny i przygaszony. Uważam jednak, że wyglądam w nim dobrze i dlatego chętnie po niego sięgam. Może nie tak często jak po czerwień czy róż, bo ta szminka nie komponuje się z każdym ubraniem, ale jednak mam pożytek z tej szminki.

sephora insta lips desert trip szminka


Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust. Wykończenie

Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust wyróżnia się kremowym, lekko nawilżającym wykończeniem. Pomadka nie wysusza warg, ale niestety nie jest tak trwała jak maty i zdarza jej się migrować poza kontur warg, więc postępuje z nią dość ostrożnie.

sephora insta lips desert trip szminka

Trwałość

Na moich ustach utrzymuje się 3-4 godziny, gdy nie jem i nie piję. Wystarczy jednak, że sięgnę po jakieś smakołyki, a pomadka ściera się i konieczne staje się naniesienie poprawek.

sephora insta lips desert trip szminka


Pigmentacja

Sephora Lip Stories Desert Trip pomadka do ust charakteryzuje się wysoką koncentracją pigmentu. Bardzo lubię takie szminki, gdyż cenię sobie konkret na wargach. Nie lubię półtransparentnych pomadek. Nie po to maluję usta, by ledwo co było widać;)


sephora insta lips desert trip szminka

Nawilżenie/wysuszenie

Kremowa formuła przekłada się na właściwości nawilżające. Z pewnością nie jest to szminka, która pogorszy stan warg.

Tendencja do migracji

Kremowe szminki lubią przemieszczać się poza kontur ust. Nie inaczej jest w przypadku pomadki Sephora Insta Lips Desert Trip. Z nią naprawdę trzeba uważać i od czasu do czasu przeglądać się w lusterku.

Opakowanie

Seria Insta Lips ma przepiękne opakowania, które przypominają nieco styl pin-up girl. Ponadto każda pomadka ma własną, zabawną nazwę.

Cena i dostępność

Za pomadkę w perfumeriach Sephora zapłacimy 29 zł. Nie jest to dużo. W skład serii Insta Lips wchodzą też szminki o matowym wykończeniu, których niestety nie miałam okazji wypróbować.


3 komentarze:

  1. wow, ten kolor jest bajeczny- jagódka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100%. Sama z chęcią bym nałożyła taką pomadkę na usta na imprezę, bo robi ona ogromne wrażenie. Sprawdziłam w internecie i jeśli wybierze się gls przesyłki, to można nawet trochę na nim zaoszczędzić. To dla mnie idealna opcja :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...