Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju


Bardzo lubię peelingi do ciała, z ich pomocą cieszę się gładką i miękką skórą. Do tej pory sięgałam głównie po te na bazie polietylenu. W mojej łazience pojawiały się też cukrowe scruby. Peeling z solą unikałam, ponieważ bałam się, że gdy trafię na drobną, niewidoczną rankę, to będzie mnie mocno piekła. W końcu jednak sięgnęłam po Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju. Jak oceniam wyżej wspomniany kosmetyk?
wellness and beauty peeling solny





Usuwanie martwego naskórka

Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju jest gruboziarnisty i naprawdę czuć tarcie, gdy przystępujemy do masażu ciała. To scrub, który świetnie pobudza krążenie i w rezultacie ujędrnia oraz wygładza skórę. Po jego użyciu ciało jest jedwabiście miękkie w dotyku. Sól morska nie rozpuszcza się tak szybko jak cukier, w związku z tym omawiany kosmetyk charakteryzuje się wysoką wydajnością.

Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju. Zapach

Ja czuję tutaj głównie bergamotkę. Niewątpliwie jest to świeży, cytrusowy zapach, który uprzyjemnia zabieg z wykorzystaniem scrubu. Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju z miejsca zaskarbił sobie moją sympatię, ponieważ rzeczywiście pozwala się zrelaksować po ciężkim dniu. Jak widać, nie musimy jechać do spa, wystarczy własna łazienka;)

Nawilżenie

Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju zawiera mnóstwo olejów roślinnych, które wykazują wysokie powinowactwo do naszej skóry i wnikają w jej głąb. Moje ciało dawno nie było takie nawilżone jak po użyciu omawianego scrubu. Peeling rewelacyjnie działa także na stopy.

Podrażnienie

Pomimo obecności soli, naturalnych ekstraktów i olejów roślinnych nie odnotowałam podrażnienia. Nie doświadczyłam pieczenia, zaczerwienienia czy wysypki o podłożu alergicznym.

Opakowanie

Szklany słoiczek z metalowym zamknięciem cieszy oko i nadaje się do recyklingu. Ja go sobie zostawiłam. Po umyciu przesypałam do niego sól do kąpieli:)

Cena i dostępność

Wellness & Beauty peeling na bazie soli morskiej i oleju jest dostępny wyłącznie w drogeriach Rossmann w cenie wahającej się między 12-14 zł.

3 komentarze:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...